זמנים מעניינים

בינתיים, תודה לאלים ולכל מה שאינו, עדיין כולם בסדר ואף אחד מהאנשים שאני אוהבת הוא לא בסכנה מיידית. אני מקפידה לפתוח בזה, כי זה באמת הכי משנה, בלעדי זה לא יהיה שום דבר אחר.

אבל יש דברים אחרים. אהבות, משפחות, ביקורים אצל הרופא, מעבר דירה.

אנחנו עוברים דירה. כל השותפים שלי ואני.

מצטרפת אלינו בצד השני עוד שותפה, שתגור באותה דירה איתנו אבל לא באותה הקומה, אלא במרחב עליון יותר. והיא תהיה בקומה הכי עליונה, מה שאומר שיהיה גם נתח של גג. יש למה לצפות בבית החדש הזה, וגם דברים לא לצפות להם- הוא בפתח תקווה.

אני שונאת שינויים, אני שונאת שינויים. שונאת שונאת שונאת שינויים. בפעם האחרונה, אחרי 3 מעברי דירה באותה שנה, הייתי שבורה לגמרי. אבל עכשיו זה מעבר דירה אחד. לבית עם השותפים שאני כבר סבבה איתם. אז אולי זה יהיה פחות גרוע? "אני שונאת את זה כי זה עבודה אבל אני גם אוהבת כי זה חידוש", אמרה חברה, ואני מודדת את המילה הזאת ומנסה אותה שוב ושוב במקום שינויים (שאני שונאת). חידוש, זה יהיה חידוש 🙂 "אני שונאת שינויים, וגם חידושים, ממש באותה המידה", נידבה עזרה חברה שניה 🙂

בכל מקרה, עם כל השנאה לזה, מתגנבות אלי התהיות כל הזמן: *מעניין* איך יהיה לגור במקום חדש. הן אומרות. מעניין איך ירגיש החדר החדש. מעניין איך תעבוד התאורה בחדר החדש. מעניין איפה קונים לחם ליד הבית החדש וכמה טעים הוא יהיה.

4 מחשבות על “זמנים מעניינים

  1. קללה סינית עתיקה : הלוואי שתחיה בזמנים מעניינים.
    אנחנו פחות אוהבים "מעניין", "שונה" , "חדש". אוהבים מוכר. אוהבים שיגרה.
    אבל החיים הם כאלה ושינויים קורים…ואם נצליח להגיב אליהם כחידוש וסקרנות והרפתקאה זה אפילו עשוי להתברר כנחמד.
    בהצלחה במעבר.
    ובהצלחה לכולנו עם כל השאר

    אהבתי

    • כאילו, היא לא ממש משפחה נבחרת שלי כמו שאצלכם, אבל היא משפחה נבחרת של השותף והוא good people, אז אפשר לקוות לטוב ❤️
      נעשה לך סיור וירטואלי בפעם הבאה שזום

      אהבתי

כתיבת תגובה